sábado, 9 de abril de 2011

EXCURSIÓ A CASTALLA.

Com que a primer A no vam arribar al vuitanta per cent no hem pogut anar al campament Fontés . Cap problema ,Víctor Vidal de primer E ens ha fet una bona crònica.

Escric

UN DIA DE CAMPAMENT

E l viatge que vam fer el dimecres 30 de març, va ser a un campament anomenat ''Fontés'' a Castalla. Al principi, els meus companys i jo estàvem nerviosos pero pel camí se'ns va passar. Quan vam arribar allí, el primer que férem va ser deixar les maletes o els ''macutos'' a les cabanes. Després ens vam presentar als monitors, per poder anar a veure el campament.

Quan vam finalitzar vam anar a passejar per les afores del campament. Un amic meu i jo anàvem menjant raïm de pastor pel camí, però encara estava verdi molt agre.

Quan quedava poc per arribar, Sergi i una companya meua anomenada Claudia e van caure dins d'un bassal, i mare meua! Es van embrutar de fang fins al cap! Al tornar ens trobârem amb una sorpresa , estava Casimir! Ell ens va dir que podíem fer all-i-oli per al sopar. Ens ho explicà a la perfecció, però a mi no em va ixir molt bé. Aleshores Casimir m'ajudà i, segons ell, estava bo. Vam sopar carn torrada amb verdures també torrades. Estava tot deliciós i vam gaudir d'aquella nit com ninguna.

A l'hora d'anar-nos-en a dormir ens vam acomiadar tots.

Nosaltes entràrem a la nostra cabana i ens vestírem per dormir. Jo em vaig alçar a les 6 del matí i els demés s'alçaren un quart més tard. A eixes hores va vindre Aaron a la nostra cabana i ensho passàrem molt bé. Quan vam ixir feia frescoreta però vam agafar jaquetetes i vam ixir. A les 8, volíem despertar a les xiques, però algunes ja estaven despertes.

Quan els professors s'alçaren, ens van dir que arregussàrem les cabanes perque passarien revisió. És clar que qui tinguera la cabana més ordenada tindria un premi que seria fer totes les proves i menjar abans que ningú. Però on hi ha coses bones hi ha de males, així que qui tinguera la cabana més bruta passaria tot al contrari: farien las proves i menjar els últims. Per sort això no va passar a la nostra.

Després de desdejunar se n'anàrem a fer <>. Després esmorzàrem i férem una cova. Quan vam acabar de fer la cova vam anar al llaguet a fer piragüisme. Quan vam acabar estavem mullats però ens en vam anar a unes altres coves. Aquestes coves estaven plenes d’un fang que cada volta era més blanet. Quan vam ixir estàvem tots bruts! Llavors ens vam canviar i vam dinar. Per a dinar n’hi havien macarrons, estaven molt bons. A l'acabar se n'anàrem a fer <> que era una xarxa per creuar un barranc. Era la mar de fàcil ja que anaves segur. A l'acabar ens en vam anar a les cabanes per agafar-ho tot per muntar a l'autobús per vindre a casa. Van ser unes magnífiques vacances!.

Ës una llàstima que els altres primers no vingueren amb nosaltres.Esperem que a l’any que ve no torne a passar el que ha passat enguany.